Mor el company Juan Casado Luque

CCOO lamenta la mort del company i amic Juan Casado Luque, que ens va deixar el dissabte dia 9 de gener a l’edat de 67 anys. En Joan, va ser assessor i membre de l’equip d’eleccions sindicals de CCOO del Vallès Occidental. Un sindicalista i militant convençut, defensor i orgullós de seva classe, la treballadora.  Aquest activista  dels iai@sflauta  de Terrassa, membre del grup de teatre de CCOO ATRESSÍ, el trobaves a totes les manifestacions, des de les del 1er de Maig, a les del dret al propi cos. Al Juan, també el recordarem entre d’altres,  pel seu paper de sindicalista simpàtic  i ¨”bonachón”  a CLANDESTIN@S, obra representada en la commemoració del 50è aniversari de CCOO d’ Industria. Mai l’oblidarem.