Les direccions de CSA Windows i CSA Automotive, del Grup Castellón, retiren el tancament de les plantes

CCOO d’Indústria de Catalunya valora positivament la retirada, per part de la direcció de l’empresa, dels expedients de regulació d’ocupació que havia presentat per tancar les plantes de CSA Windows Regulator Barcelona i CSA Automotive Barcelona, que el Grup Castellón té a Ripollet, i que afectaven un total de 210 treballadors i treballadores. La mesura s’ha fet efectiva avui durant la segona reunió del període de consultes dels expedients que han mantingut les parts al Departament de Treball, amb la mediació de la Inspecció de Treball.

Aquesta decisió dóna la raó als arguments defensats per la representació social de la plantilla,  basats en l’acord assolit el passat mes de març amb la direcció de l’empresa, en el qual aquesta es comprometia a negociar un pla de viabilitat amb els comitès de les dues plantes per garantir el manteniment de l’activitat a les plantes de Ripollet.

En aquest sentit, en la reunió d’avui les parts han acordat obrir les negociacions d’un pla de viabilitat que garanteixi la continuïtat de les plantes, amb la màxima ocupació possible, així com la sortida d’un possible excedent, si es donés el cas, mitjançant mesures no traumàtiques i en les millors condicions possibles.