S’arriba a un acord per reprendre les negociacions a Acciona Facility Services sense la pressió dels acomiadaments

S’han desconvocat les jornades de vaga previstes per a aquesta setmana

La representació dels treballadors i la direcció d’Acciona Facility Services han arribat a un acord, amb la mediació de l’Administració, mitjançant el qual l’empresa es compromet a finalitzar aquest procés de negociació amb zero acomiadaments i avançar en la consecució de mesures alternatives. Així mateix, ambdues parts han manifestat la seva voluntat conjunta i expressa d’assolir un acord per recuperar els llocs de treball. Aquest acord de mediació ha permès desconvocar les jornades de vaga previstes per a aquesta setmana, com a mostra de bona voluntat per part de la representació sindical de la plantilla.

CCOO d’Indústria de Catalunya fa una valoració positiva dels termes pactats, ja que responen a les reivindicacions que la Secció Sindical de CCOO d’Acciona havia plantejat des del principi: la retirada dels acomiadaments i la negociació de mesures temporals i de flexibilitat i no traumàtiques per als treballadors i treballadores d’Acciona Facility Services.

Acciona Facility Services és l’empresa encarregada de la logística a les plantes de Nissan de Barcelona i de Montcada i, actualment, té 649 treballadors  i treballadores en plantilla.