CCOO presenta a Manresa un informe sobre immigració i hi celebra el 50è aniversari

Demà dijous, 4 de juny

Demà dijous, 4 de juny, a la seu de CCOO de Manresa, CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central presentarà en roda de premsa un informe sobre immigració elaborat pel seu Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE), i s’explicaran les línies polítiques i sindicals sobre aquesta qüestió. Serà al Passeig Pere III, 62, de Manresa, a les 12.00 h, a càrrec d’Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central, i Carles Bertran, responsable de Migracions de CCOO de Catalunya i director del CITE.

El mateix dia a la tarda, se celebrarà a Manresa l’acte de commemoració del 50è aniversari. De fet, des de finals del 2014, el sindicat està realitzant actes arreu de Catalunya per commemorar que es va constituir el 20 de novembre del 1964. Aquest acte de demà tindrà lloc a la sala d’actes de l’edifici sindical (Passeig Pere III, 62, de Manresa), a partir de les 18.30 h.

Després de la projecció del vídeo Les pàgines que hem passat, hi haurà la intervenció de Gal•la Garcia, autora del llibre El moviment obrer a la comarca del Bages (1939-1982), i testimonis de la fundació de CCOO al Bages-Berguedà. Tot seguit, parlarà Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, sobre el present i el futur del sindicat, i es farà la cloenda, a càrrec d’Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central, que donarà pas al lliurament de la distinció a les persones amb més de 25 anys d’afiliació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de juny de 2015

Agenda:
Dijous 4 de juny de 2015
12.00 hores (roda premsa); 18.00 hores (acte aniversari)
Passeig Pere III, 62. Manresa