Acte de presentació dels eixos bàsics per avançar “cap a la segona reindustrialització” del Vallès Occidental

Divendres 24 d’abril a l’edifici ETSEIAT (UPC) de Terrassa

Demà divendres, 24 d’abril, a partir de les 9.30 h, la sala d’actes de l’edifici ETSEIAT (UPC) de Terrassa (C/ de Colom, 11) acollirà l’acte de presentació dels cinc eixos bàsics per avançar “cap a la segona reindustrialització” del Vallès Occidental.

Es tracta d’un acord que evidencia l’aposta sindical i política per a la reactivació i defensa de la indústria al Vallès Occidental, sorgida d’un compromís ferm en el qual els sindicats CCOO i UGT són protagonistes, i en el qual s’han implicat diferents agents comarcals i 23 alcaldies del Vallès Occidental, tal com es va presentar l’any passat, concretament el 30 d’abril de 2014, en un acte de signatura a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Ara, la renovació d’aquest acord consistirà en una taula rodona formada pel secretari general de CCOO de la comarca, Enrique Rodríguez, i el de la UGT, Josep Santcristòfol, a més dels 5 coordinadors de cadascun dels eixos (infraestructures, mobilitat i energia; especialització en el territori, clústers i internacionalització; formació, innovació i coneixement; polítiques de sòl i polígons industrials; desenvolupament econòmic i administració pública). Hi haurà intervencions de diferents entitats i ajuntaments i tancarà l’acte el secretari d’Empresa i Competitivitat del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, Pere Torres.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 d’abril de 2015