El secretari general de CCOO, Ignacio Fernández Toxo, participa en una assemblea de delegats i delegades a Terrassa

Demà dimecres, 15 d’abril del 2015

El secretari general de CCOO d’Espanya, Ignacio Fernández Toxo, participarà demà dimecres, 15 d’abril, en una assemblea de delegats i delegades convocada per CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central que tindrà lloc a Terrassa, concretament a l’església Evangèlica Unida (Avinguda de Béjar, 299). L’assemblea està convocada per les 11.00 hores.

Abans, a les 10.45 hores, Fernández Toxo atendrà els mitjans de comunicació en roda de premsa al mateix lloc. El secretari general de CCOO estarà acompanyat pel secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i pel secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central, Enrique Rodríguez. En l’assemblea també intervindrà Cristina Cruz, presidenta del Comitè d’Empresa de l’Hospital Sant Joan de Manresa.

L’assemblea se celebra amb l’objectiu de reforçar el sindicat davant les polítiques del Govern del PP de constant atac als drets laborals i socials dels treballadors i treballadores. L’assemblea també té lloc en un moment de màxima concentració d’eleccions sindicals i davant la convocatòria del Primer de Maig.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 d’abril de 2015

Agenda:
Dimecres 15 d’abril de 2015
10.45 hores (declaracions) / 11.00 hores (assemblea)
Església Evangèlica Unida – Av. Béjar, 299. Terrassa