Pel manteniment dels llocs de treball

CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central, a favor del Pacte social per l'aigua pública a Terrassa

Posicionament de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central amb relació al Pacte social per l’aigua pública a Terrassa:

1. En tant que som signants del Pacte social per l’aigua a Catalunya, signarem també el Pacte social per l’aigua pública a Terrassa.

2. Compartim tots els punts del manifest. I en aquest marc volem reafirmar que és imprescindible el compromís explícit en el manteniment i l’estabilitat dels llocs de treball actuals i el manteniment dels drets i les condicions de qualitat, seguretat i estabilitat als llocs de treball de la plantilla actual.

3. Remarquem la importància del punt número 6 del Pacte, en el context que el Govern municipal que sorgeixi de les properes eleccions municipals del 24 de maig a la ciutat de Terrassa haurà d’encarar el futur de la gestió de l’aigua pública.

La concessió actual finalitza el 31 de desembre del 2016.

Des de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central creiem imprescindible la participació dels representants legals dels treballadors i les treballadores i de les organitzacions sindicals en tot el procés deliberatiu i decisori del futur de la gestió de l’aigua de Terrassa.

13/04/2015