Assemblea intercomarcal de delegats i delegades de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central

Assemblea intercomarcal

El Govern del PP continua ferm amb les seves polítiques d’atac constant i sistemàtic contra els drets laborals i socials dels treballadors i treballadores. Intenta limitar el poder contractual del sindicat i la nostra capacitat de regular col·lectivament les condicions de treball i de vida de la classe treballadora. Per lluitar contra tot això, les eleccions sindicals són una de les eines més importants que tenim tots els treballadors i treballadores, juntament amb la mobilització sostinguda i la capacitat de propostes.

I per enfortir la nostra posició i les nostres propostes així com per reforçar encara més la nostra capacitat de mobilització i fer de la propera convocatòria del 1r de Maig una gran jornada reivindicativa, és imprescindible comptar amb la vostra participació en aquesta assemblea de delegats i delegades de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central.