Delegada acomiadada

CCOO denuncia repressió sindical a l'empresa Vidrala-Castellar Vidrio

La Secció Sindical de CCOO de Vidrala-Castellar Vidrio, CCOO d’Indústria de Catalunya i del Vallès Occidental-Catalunya Central rebutgen la persecució antisindical i discriminatòria que ha patit una delegada de CCOO a l’empresa. La delegada va ser acomiadada dilluns després d’un procés de persecució sindical i assetjament laboral per part dels responsables de l’empresa.

En aquest procés de persecució, permès per part de la Direcció de l’empresa, es van desestimar les peticions fetes per la Secció Sindical de CCOO en les que es demanava que s’aturessin aquestes pràctiques antisindicals.

L’empresa no respecta el protocol sobre assetjament que tenen regulat i en comptes d’actuar en defensa de la treballadora, que va fer denúncia a la Comissió de seguiment, el que fa es arxivar la denúncia i la fa servir com a justificació per acomiadar-la. Hem d’afegir que la delegada ha patit assetjament per part de l’empresa des que va ser elegida com a representant dels treballadors i treballadores.

La conducta de l’empresa obeeix a directrius antisindicals, per tal de coartar la llibertat sindical dels representants de CCOO i vulnerar el dret constitucional de representació que tenim a l’empresa, ja que CCOO som el sindicat que estem reivindicant millores de les condicions laborals.

CCOO d’Indústria i CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central no descarten preparar diferents mobilitzacions.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de desembre de 2014