Acte de signatura de la Declaració del Vallès Occidental cap a la segona reindustrialització

FotoDimecres, 30 d'abril, ha tingut lloc a la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona), per part dels principals agents territorials del Vallès Occidental (ajuntaments, patronals, sindicats, cambres de comerç i universitats), la signatura de la declaració “Cap a la segona reindustrialització del Vallès Occidental”.

La declaració, que recull un seguit de mesures de política industrial, és el principi d’un full de ruta que vol portar el Vallès Occidental a liderar una recuperació econòmica real per a tots els ciutadans i ciutadanes. L’objectiu és crear una indústria forta, competitiva, de coneixement, amb mà d’obra qualificada i empresa competitiva.

Els signataris de la declaració són els 23 alcaldes i alcaldesses del Vallès Occidental, el secretari general de la UGT i CCOO del Vallès Occidental, presidents de patronals del Vallès, els presidents de les cambres de comerç, els tres rectors de les universitats que tenen presència al territori (UAB, UPC, UIC) i la Fundació ESDI.

Feu clic per veure la galeria fotogràfica de l'acte de signatura de la declaració del Vallès Occidental cap a la segona reindustrialització.
30/04/2014