CCOO i UGT criden la ciutadania a sortir aquest diumenge a Tortosa contra la reforma laboral

Els dos sindicats majoritaris anuncien tot un seguit de mobilitzacions contra la reforma proposada pel Partit Popular

Els sindicats CCOO i UGT han fet públic avui el calendari de mobilitzacions en contra de la reforma laboral anunciada pel Govern del PP, unes protestes que seran ‘continuades i sostingudes’ i que tindran lloc ‘arreu de Catalunya’. La principal mobilització serà diumenge, 19 de febrer, amb manifestacions a Barcelona, Tarragona, Lleida, Girona i Tortosa.

A Tortosa, la manifestació serà a les 12.00 h. i sortirà de la plaça del Carrilet fins a la plaça dels Dolors.

Paral·lelament, també s’estan preparant altres accions en contra de la reforma laboral. Dijous, dia 16 de febrer, amb tancades en alguns ajuntaments per part dels delegats de CCOO i UGT de 10 a 12h., i divendres amb accions informatives als mitjans de transport i serveis d’ocupació.