MANIFEST PER LA PLENA OCUPACIÓ

PER LA PLENA OCUPACIÓ, SALARIS DIGNES, REDUIR JORNADA, SOSTRE PER A TOTHOM.

Aquest Primer de Maig demanem als partits polítics progressistes que es comprometin a assolir la plena ocupació a curt termini.

Gràcies a la lluita sindical i al diàleg social hem assolit el rècord de 3.700.000 persones ocupades a Catalunya, tanmateix, la desocupació encara és alta. Ens cal una aposta ferma per assolir la plena ocupació, millorant els salaris i protegint els drets de les treballadores i treballadors.

Ens és imprescindible reduir la jornada i repartir els treballs per posar fi a la bretxa de gènere i per viure millor. I per viure, ens cal tenir garantit un sostre per a tothom. Necessitem polítiques d’habitatge públic valentes i urgents.

El sindicalisme és essencial per a les democràcies, ja que promou els drets laborals i la igualtat, millora la vida de les persones i és l’antídot contra les ideologies d’ultradreta que amenacen els drets de la majoria.

Per la plena ocupació, salaris dignes i sostre per a tothom!
CCOO de Catalunya

SIGNA EL MANIFEST AQUÍ