Diumenge 7 d'abril, a les 17.30 h, a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona)

El conseller de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat farà el lliurament de certificats a les participants al mòdul C de coneixements de la societat catalana, impartit pel CITE

Diumenge, 7 d’abril, a partir de les 17.30 h, el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, Chakir el Homrani, participarà en l’acte de lliurament dels certificats del mòdul C de coneixements de la societat catalana i el seu entorn jurídic, que ha estat organitzat pel Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO de Catalunya, conjuntament amb les associacions Mujeres Pa’lante, Las Libélulas i Mujeres Migrantes Diversas.

Aquesta formació està recollida dins de la Llei d’acollida de persones immigrades i retornades a Catalunya i té per objectiu apoderar i millorar l’autonomia de les persones estrangeres per afavorir la seva inserció social. Al mateix temps, el certificat d’assoliment d’aquest mòdul es té en compte per a l’obtenció dels informes d’estrangeria necessaris per a diversos tràmits d’estrangeria.

Al mòdul hi han participat prop de 80 persones, majoritàriament treballadores de la llar internes, i s’ha impartit durant quatre diumenges per la tarda, de 15 h a 19 h, a la seu de CCOO, ja que només disposen de la tarda del diumenge per poder realitzar la formació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 d’abril de 2019