Desconvocada la vaga a Indra BPO per haver signat un acord que recull mesures favorables davant el trasllat de seu

La vaga estava prevista pel proper 12 de setembre del personal dels dos centres d’Indra BPO de Barcelona

La representació sindical de CCOO dels centres del c/Tanger i c/Badajoz de Barcelona, han signat en el TLC (Tribunal Laboral de Catalunya) un acord amb la direcció d’Indra BPO que recull reivindicacions favorables pel conjunt de la plantilla per afrontar el trasllat a Sant Joan Despí, que està previst iniciar-se el proper mes d’octubre.

CCOO valora com a positiu l’acord arribat després de les mobilitzacions de la plantilla des del mes de juliol, que recull mesures que van des de la mobilitat, condicions de treball i d’ocupació, que comporta pal.liar els inconvenients amb el trasllat, que donen resposta a una bona part de les reivindicacions del conjunt de la plantilla:
– Es garanteixen zones d’aparcament per a 100 cotxes i a 100 motos.
– S’habilitaran llançadores per accedir directament al nou centre, en 9 horaris entre l’entrada i la sortida.
– S’estableix flexibilitat horària de 30 minuts d’entrada.
– Es crea una bossa de 25 hores mèdiques sense recuperar i sense límit d’hores per a casos greus.
– S’accepta que els retards ocasionats per causes d’incidències del transport públic o de força major es considerin temps de treball.
– Es crea una comissió d’ocupació per tractar la conversió de personal d’ETT a contractació indefinida.