CCOO i UGT mantenen la vaga indefinida convocada als centres de treball del Grupo Jorge

La reunió de mediació per la vaga indefinida convocada al Grupo Jorge que ha tingut lloc aquest matí al Departament de Treball ha finalitzat sense que s’hagi produït un acostament entre les parts.

CCOO i UGT mantenen la convocatòria de vaga, prevista a partir del proper 18 de juny, i insisteixen que l’empresa mantingui l’activitat a Catalunya, regularitzi la situació laboral dels treballadors i treballadores, donant-los d’alta en el règim general de la Seguretat Social i aplicant-los el conveni col·lectiu del sector, i garanteixi l’ocupació estable. Per la seva banda, l’empresa ha mantingut els seus plantejaments, tot i que ha manifestat que està disposada a asseure’s a parlar.

El Departament de Treball, davant la situació de bloqueig, ha ajornat la reunió d’avui i tornarà a convocar les parts en els pròxims dies.