La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya presenta els actes del seu 40è aniversari

Demà dijous, 31 de maig, a les 12.00 hores, roda de premsa a la seu del sindicat a Barcelona

Demà dijous, 31 de maig, a les 12.00 hores, la Federació d’Educació de CCOO presentarà en roda de premsa, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta), els actes del seu 40è aniversari així com el llibre commemoratiu.

Els actes de celebració de l’aniversari es concentraran a partir de les 18.00 hores en dos dies, 31 de maig i 8 de juny, i inclouran tres taules rodones, la inauguració de l’exposició “40 anys de la FECCOO”, la presentació del llibre 40 anys construint educació a Catalunya i un sopar de celebració.

El dijous 31 de maig de 2018 a la seu del sindicat s’obriran els actes amb la presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i es durà a terme la taula rodona “El dret a l’educació: qualitat i equitat”, amb Xavier Martínez Celorrio i Aina Tarabini, moderada per Joan Carles Gallego. Tot seguit es presentarà el llibre 40 anys construint educació a Catalunya, a càrrec de Manel Pulido (secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya), Rosa Sans i Quim Fornés, i s’inaugurarà l’exposició commemorativa.

El divendres 8 de juny de 2018 es duran les altres dues taules rodones: “Educació al llarg de la vida”, amb Marina Subirats i Víctor Ríos, moderada per Joana Agudo, i “Escola i territori”, amb Joan Manuel del Pozo i Tana Serra, moderada i presentada per Ramon Plandiure i Josep Miquel Lacasta.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de maig de 2018

Agenda:
Dijous, 31 de maig, de 2018
a les 12.00 hores (roda de premsa)
Sala de Premsa CCOO – Via Laietana, 16, 5a planta. BCN

a les 18.00 hores (taula rodona, llibre i exposició)
Sala d’actes CCOO – Via Laietana, 16, planta baixa. BCN

Divendres, 8 de juny, de 2018
a les 18.00 hores (taules rodones)
Sala d’actes CCOO – Via Laietana, 16, planta baixa. BCN