Vaga a Servicios Logísticos Martorell pel bloqueig de les negociacions del pacte d’empresa

Els treballadors i treballadores de Servicios Logísticos Martorell SIGLO XXI (SLM), empresa del grup Sesé que porta la logística de SEAT, faran vaga tots els caps de setmana del mes de juny davant el bloqueig de les negociacions del pacte d’empresa que regula les seves condicions laborals. CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport a la convocatòria i exigim a la direcció de SLM que reconsideri els seus plantejaments per poder desencallar les negociacions.

CCOO denuncia que la proposta de SLM en matèria salarial és del tot inacceptable, ja que planteja un increment salarial ridícul tenint en compte la realitat econòmica del sector. Un altre dels principals aspectes que mantenen bloquejades les negociacions és la intenció de l’empresa d’externalitzar el quart torn de treball.