Concentració davant el Ministeri d’Indústria per a la regulació del sector d’elevació

Les federacions estatals de CCOO d’Indústria i FICA-UGT han convocat una jornada de protesta aquest dimarts, 29 de maig, a Madrid per denunciar la creixent precarització que pateix el sector d’elevació i exigir la regulació de les condicions laborals del sector. Els sindicats fan una crida als treballadors i treballadores del sector, a les persones usuàries i a la ciutadania en general a sumar-se a la concentració, que es farà a partir de les 11.30 h, davant el Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat (passeig de la Castellana, 162, Madrid).

Una representació de delegats i delegades de les empreses del sector a Catalunya es traslladarà demà a Madrid per participar en aquesta mobilització.

Nota de la federació estatal