Grup d’acció per a la ratificació del Conveni 189 de l’OIT, per dignificar el treball de la llar i de cura

Presentat en roda de premsa el dijous 1 de març, amb entitats de dones immigrades i CCOO i UGT

El dijous 1 de març, s’ha fet a la seu de CCOO a Barcelona una roda de premsa per presentar el Grup d’acció per a la ratificació del Conveni 189 de l’OIT, format per Mujeres Pa’lante, Las Libélulas, Mujeres Migrantes Diversas, l’Associació de Dones Marroquines de Catalunya i l’Associació Salvadoreña en Catalunya -entitats de dones immigrades que treballen per la dignificació del treball de la llar i de cura- i els sindicats CCOO i UGT de Catalunya.

La iniciativa reivindica la ratificació immediata per part de l’Estat espanyol del Conveni 189 de l’OIT sobre el treball digne de les treballadores de la llar i la dignificació del treball de la llar i de cura. Al mateix temps, les entitats també donaran suport a la vaga i les mobilitzacions del 8 de Març.

Feu clic per veure:
– La presentació del Grup d’acció per la ratificació del Conveni 189 de l’OIT
– El Conveni 189 de l’OIT
– Les declaracions de Carles Bertran, director del CITE de CCOO de Catalunya, efectuades el dijous 1 de març de 2018.