CCOO organitza dues sessions informatives sobre la renda garantida de ciutadania (RGC) a Manresa i Sabadell

Dies 19 de febrer, a Manresa, i 21 de febrer, a Sabadell, a les 17 hores

Els dies 19 i 21 de febrer, a les 17 hores, CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central organitza dues sessions informatives sobre la renda garantida de ciutadania (RGC), obertes al públic.

El dilluns 19 es farà a Manresa, a la sala d’actes del local de CCOO (Pg. Pere III, 60-62), i el dimecres 21 es farà a Sabadell, a l’auditori del Casal Pere Quart (Rambla, 69).

En totes dues, hi intervindran Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central, i Carme Martínez Ruzafa, coordinadora d’Acció Social de CCOO de Catalunya, que atendran els mitjans de comunicació que ho vulguin abans de començar (16.45 hores).

La renda garantida de ciutadania és una prestació econòmica per protegir de la pobresa, tot garantint uns ingressos mínims per viure. Aprovada gràcies a una iniciativa legislativa popular, millora i substitueix la renda mínima d’inserció creada amb un acord amb els sindicats el 1996. De fet, la primera proposta de RGC la va fer CCOO l’any 2003. En aquestes dues sessions s’informarà de qui hi té dret, com se sol·licita, quina quantitat és, etc.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de febrer de 2018