S’obre un període de negociació a Alliance Healthcare per donar resposta a la plantilla del Departament de Contact Center

Amb l’obertura d’aquest procés, ha quedat desconvocada la vaga parcial

Davant la pressió de la vaga convocada, la direcció d’Alliance Healthcare España ha arribat a un acord amb el comitè d’empresa per obrir un període de negociació aquest mes de febrer que permeti donar resposta a les reivindicacions de la plantilla del Departament de Contact Center i resoldre la problemàtica existent.

La direcció d’Alliance Healthcare accepta posar sobre la taula algunes qüestions que fins ara no estaven en la mesa de negociació, com la possibilitat de noves contractacions o l’aplicació de mesures per condensar més la jornada i facilitar la conciliació, entre d’altres qüestions. Davant d’això, el comitè d’empresa ha decidit desconvocar la vaga per afavorir la negociació.

CCOO valorem positivament l’obertura d’aquest procés negociador i exigim a l’empresa les mesures necessàries per garantir unes condicions laborals dignes per a les treballadores i treballadors d’aquest departament.