CCOO dona suport a la primera gran mobilització metropolitana per reclamar la unió del tramvia per la Diagonal

Sota el lema “Prou bloqueig polític, unim els tramvies!” la plataforma Unim els Tramvies convoca una marxa reivindicativa al centre de Barcelona demà dissabte, 20 de gener

Les principals entitats veïnals i sindicals de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (entre elles, CCOO de Catalunya) s’han unit per crear la plataforma ciutadana Unim els Tramvies, que mitjançant accions reivindicatives i impulsant el debat públic vol reclamar la unió tramviaire per l’avinguda Diagonal.

Demà dissabte, 20 de gener, la plataforma impulsarà una marxa per l’Avinguda Diagonal des de la Plaça de les Glòries i la Plaça de Francesc Macià (11.00 hores) simultàniament fins a la Plaça Mossèn Jacint Verdaguer (12.00 hores), on hi haurà parlaments.

CCOO dona suport a aquesta marxa, amb la voluntat de remarcar que la connexió del tramvia és un pas més en la millora del transport públic en l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Més informació a la web https://unimelstramvies.org/, amb manifest (https://unimelstramvies.org/manifest/).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de gener de 2018

Agenda:
Dissabte, 20 de gener, de 2018
a les 11.00 hores (Pl. Glòries i Pl. Francesc Macià. BCN)
a les 12.00 hores (Pl. Mn. Jacint Verdaguer. BCN)