Se signen les taules salarials 2017 per al sector de la construcció a Barcelona

Afecten a més de 140.000 treballadors i treballadores

La Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya fa una valoració positiva per la signatura de les taules salarials 2017 per al sector de la construcció a Barcelona.

Després d’un any de negociacions amb la patronal i la ferma posició presa per CCOO, ahir, 19 de desembre, es van signar les taules salarials del sector de la construcció de Barcelona, amb un augment de l’1,9%.

Aquest increment, amb efectes des de l’1 de gener de 2017, suposa el cobrament d’endarreriments d’aquests mesos i un important increment salarial, com a base per a la negociació de l’any 2018.

CCOO i la patronal seguiran negociant a partir del gener el Conveni, que afecta a més de 140.000 treballadors i treballadores de la construcció de la província de Barcelona.

Des del sindicat seguim mantenint la nostra postura per aconseguir augments en els convenis col·lectius per a la recuperació del poder adquisitiu perdut en aquests últims anys.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de desembre de 2017