Presentació del manifest dels agents socioeconòmics del Baix Llobregat pel progrés econòmic i social

Dilluns, 27 de novembre, a les 11 hores, a la seu del Consell Comarcal a Sant Feliu de Llobregat

El proper dilluns, 27 de novembre, a les 11 hores, els agents socioeconòmics més representatius del Baix Llobregat -els sindicats CCOO i UGT i les patronals AEBALL i PIMEC- presentaran un manifest conjunt amb un seguit de consideracions i compromisos per afavorir la consolidació del progrés econòmic i social al territori, davant dels actuals moments d’incertesa.

L’acte es realitzarà a la seu del Consell Comarcal del Baix Llobregat a Sant Feliu de Llobregat (Ctra. Reial/Parc de Torreblanca, N-234) i comptarà amb la participació de Josep Perpinyà, president del Consell Comarcal, que realitzarà la benvinguda; les persones que intervindran seran Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf; Maria Rosa Fiol, directora general d’AEBALL; Ramon Pons, president de PIMEC Baix Llobregat – L’Hospitalet i Carlos de Pablo, secretari comarcal UGT Baix Llobregat, que atendran als mitjans de comunicació en acabar l’acte (12.hores).

MANIFEST DELS AGENTS SOCIOECONÒMICS DEL BAIX LLOBREGAT

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de novembre de 2017

Agenda:
Dilluns 27 de novembre de 2017
11 hores (acte); 12 hores (declas)
Consell Comarcal del Baix Llobregat – N-234, Ctra. Reial/Parc de Torreblanca. Sant Feliu de Llobregat