Assemblea de delegats i delegades a Vilanova i la Geltrú sobre la posició de CCOO de Catalunya davant la situació política catalana

Dilluns, 13 de novembre, a les 18 hores, a la seu del sindicat a Vilanova

Dilluns, 13 de novembre, a les 18 hores, CCOO de Catalunya organitza a Vilanova i la Geltrú una nova assemblea de delegats i delegades de les que fa a tot el territori per explicar la posició del sindicat davant la situació política, social i laboral catalana.

Es farà al local de CCOO de Vilanova i la Geltrú [c/Albert Virell i Bloda, 15, 1r (antic c/Marquès del Duero)] i hi intervindrà, entre d’altres, Montse Ros, secretària d’Organització i Comunicació i portaveu de CCOO de Catalunya.

Més informació:

Barcelona, 10 de novembre de 2017