CCOO de Catalunya organitza les primeres Jornades jurídiques de dret laboral i sindical

Dijous 9 i divendres 10 de novembre, a la seu del sindicat a Barcelona

Amb el títol “La precarietat laboral en el segle XXI”, CCOO de Catalunya organitza demà dijous i divendres les primeres Jornades jurídiques de dret laboral i sindical, a la sala d’actes de la seu del sindicat (Via Laietana, 16, planta baixa).

Demà dijous hi haurà la inauguració (9.15 hores), a càrrec de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i Jonathan Gallego, director professional del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya, i quatre meses de debat, al matí i a la tarda. Divendres, només al matí, es faran la cinquena i sisena meses i la cloenda (13.00 hores), on intervindrà Javier Pacheco, secretari general del sindicat.

Trobareu el programa complert a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de novembre de 2017