Assemblees de delegats i delegades sobre la posició de CCOO de Catalunya davant la situació política catalana

Demà dimecres, 8 de novembre, a Badalona, Manresa i Igualada

Demà dimecres, 8 de novembre, CCOO de Catalunya organitza a Barcelona tres noves assemblees de delegats i delegades de les que fa a tot el territori per explicar la posició del sindicat davant la situació política, social i laboral catalana.

A Badalona es farà a les 10.00 hores a la seu de CCOO (carrer de Font i Escolà, 6-8) i hi intervindrà, entre d’altres, Dolors Llobet, secretària d’Afiliació, Estudis i Coordinació dels Òrgans de Direcció de CCOO de Catalunya.

A Manresa es farà a les 10.00 hores a la seu de CCOO (passeig de Pere III, 60 – 62) i hi intervindrà, entre d’altres, Montse Ros, secretària d’Organització i Comunicació i portaveu de CCOO de Catalunya.

A Igualada es farà a les 18.00 hores a la seu de CCOO (passeig de Mossèn Cinto Verdaguer, 50) i hi intervindrà, entre d’altres, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Durant el dia de demà es faran concentracions pels drets i les llibertats a les portes del sindicat: a Badalona i Manresa, a les 12.00 hores, i a Igualada, a les 18.00 hores.

Més informació:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya