CCOO dona suport a les concentracions “No ens toqueu… l’educació”

Demà dimecres, 25 d’octubre, a les 18.00 hores, davant dels ajuntaments de les capitals de comarca

El Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) organitza concentracions demà dimecres, 25 d’octubre, a les 18.00 hores, davant dels ajuntaments capitals de comarca.

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, com a membre del MUCE, convoca concentracions per fer palès el rebuig de la comunitat educativa a les declaracions de diversos membres del Govern de l’Estat, del Partit Popular i de Ciutadans, que han acusat l’escola catalana de fer adoctrinament.

Tant Toni Cantó (C´s) en seu parlamentària, com Xavier Garcia Albiol (PPC), davant els mitjans, han acusat els professionals de les escoles catalanes d’adoctrinar en l’odi a Espanya. El ministre d’Educació, Íñigo Méndez de Vigo, demanava una modificació constitucional per incloure-hi el principi de lleialtat constitucional en l’educació, i el d’Exteriors, Alfonso Dastis, afirmava davant la premsa francesa que a les escoles catalanes no s’ensenyava llengua castellana.

Totes aquestes declaracions suposen un menyspreu a tots les persones que es dediquen a l’educació a Catalunya i al sistema educatiu català en si mateix.

Des del MUCE condemnem aquestes declaracions que ens semblem una falta de respecte per a tots els professionals de l’educació de Catalunya i que ataquen la seva professionalitat com a eina política per centralitzar les competències educatives.

Davant aquests fets, convoquem concentracions davant els ajuntaments de totes les capitals de comarca el dimecres 25 d’octubre a les 18 h.

agenda:         dimecres 25 d’octubre de 2017

a les 18.00 hores

Davant els ajuntaments de les capitals de comarca