CCOO denuncia Bon Preu per incompliment de l’horari comercial de la nova Llei de comerç de Catalunya

La plantilla de Bon Preu vol conciliar la vida laboral amb la familiar i la personal

L’empresa Bon Preu, denunciada per CCOO, no aplica des de l’1 d’octubre el nou horari comercial, que limita l’activitat a partir de les 21.00 hores als establiments afectats, tal com recullen els articles 36.2 i 37 de la Llei 18/2017, d’1 d’agost, de comerç, serveis i fires.

CCOO ha denunciat aquest fet amb l’objectiu que l’empresa apliqui de manera correcta la normativa i que l’Administració estudiï les mesures sancionadores que puguin derivar-se en cas d’incompliment a fi de facilitar que la plantilla conciliï la vida laboral amb la familiar i la personal. CCOO ha aportat, junt amb la denúncia, els documents en què es reflecteix que l’empresa continua organitzant la feina per donar servei a les persones consumidores més enllà de les 21 hores.

Barcelona, 23 d’octubre de 2017