Principals concentracions en la jornada d’aturada de país del 3 d’octubre

Recorregut de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

Dimarts, 3 d’octubre, té lloc una jornada d’aturada de país convocada per la Taula per la Democràcia (de la qual forma part CCOO de Catalunya) per rebutjar l’actuació violenta i desproporcionada de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil el passat dia 1 d’octubre.

Entre altres actes, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, farà un recorregut que el portarà a les 10.00 h a una concentració que hi haurà al BonPreu (empresa que ha decidit tancar) del carrer Trafalgar, 12, de Barcelona; a les 11.00 h a la concentració a l’IES Ramon Llull (carrer del Consell de Cent amb Sardenya), convocada per la Taula per la Democràcia, i a les 13.00 h a una concentració a l’empresa Urbaser del Prat de Llobregat (rotonda Llevant, 8), a més de a les 18.00 hores a la concentració conjunta a la plaça de la Universitat de Barcelona.

Les principals concentracions del dimarts 3 d’octubre són les següents:

BARCELONA: 11 h, IES Ramon Llull (c/Consell de Cent amb Sardenya), i 18 h, plaça de la Universitat (concentració 17.30 h)
GRANOLLERS: 18 h, plaça de la Porxada
MANRESA: 18 h, plaça Major
MATARÓ: 18 h, plaça de l’Ajuntament
SABADELL: 18 h, plaça Sant Roc
SANT FELIU DE LLOBREGAT: 18 h, plaça de la Vila
TERRASSA: 18 h, raval de Montserrat
VIC: 18 h, plaça Major

GIRONA: 18 h, plaça Catalunya

LLEIDA: 18 h, sortida manifestació des de la plaça de Ricard Viñes fins a la Subdelegació del Govern Central

TARRAGONA: 18 h, plaça de la Font