Assemblea de delegats i delegades de l’Àrea Pública de CCOO

Demà dijous, 28 de setembre, a les 10.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Amb el lema “Recuperem el que ens han arrabassat, #ofensivaCCOO ”, l’Àrea Pública de CCOO organitza una assemblea de delegats i delegades. En ella es vol parlar de com la recuperació econòmica anunciada pel Govern ha de traduir-se en uns pressupostos que retornin les pagues als empleats i empleades públics, reforcin els serveis públics i recuperin l’ocupació, el poder adquisitiu i els drets laborals.

Serà demà dijous, 28 de setembre, a les 10.00 hores, a la sala d’actes de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, planta baixa). Intervindran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Maria Sentís, coordinador de l’Àrea Pública, José Manuel Cuenca, del Departament de Salut Laboral, Miquel Àngel Merino, de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC), Cèsar Marín, de la Federació d’Educació, i Maria Àngels Rodríguez, de la Federació de Sanitat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de setembre de 2017