Manifest del Comitè Confederal de CCOO Catalunya davant l’1-O

CCOO de Catalunya respecta la voluntat plural de la seva afiliació en la participació de l’1-O

El Comitè Confederal de CCOO de Catalunya es referma en la resolució de l’11 Congrés “Un compromís amb el país i la gent treballadora” aprovada amb més d’un 95 % de suport.

Els Estatuts de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya expressen el nostre compromís amb el dret d’autodeterminació, que s’ha materialitzat al llarg de la història, i recentment mitjançant la participació en el Pacte nacional pel dret a decidir i després en el Pacte nacional pel referèndum. Cal destacar que els Estatuts de la CONC recullen de manera explícita que aquesta organització desenvolupa la seva activitat en els marcs legals i institucionals que decideix democràticament el poble de Catalunya en l’exercici del seu dret a decidir.

Feu clic per descarregar-vos
– el Manifest del Comitè Confederal de CCOO Catalunya davant l’1-O.
– el Lluita digital 277. Especial 1-O.