CCOO expressa el seu rebuig a les actuacions policials que afecten treballadors i treballadores d’empreses privades

CCOO vol expressar el seu posicionament en contra dels registres que està fent la Guàrdia Civil en els automòbils dels treballadors i treballadores de l’empresa Indugraf Offset de Constantí amb l’objectiu de trobar material imprès per aquesta empresa vinculat al referèndum de l’1 d’octubre. CCOO vol mostrar el seu rebuig frontal davant aquestes actuacions repressives i policials que pretenen intimidar els empleats i conculquen els seus drets bàsics.

CCOO alerta al Govern de l’Estat que no acceptarà aquestes accions de caire repressiu contra treballadors i treballadores, a Indugraf Offset o a qualsevol empresa de l’àmbit privat o públic.  CCOO donarà suport als treballadors i treballadores que es vegin afectats per accions policials com les que estan tenint lloc a Constantí, i igual que fa unes setmanes va reclamar seguretat jurídica per als treballadors públics, el sindicat reclama ara que no es posi en perill  la seguretat i els drets dels treballadors i les treballadores de l’empresa privada.