CCOO de Catalunya convoca a la manifestació ciutadana #NoTincPor. Dissabte 26 d’agost. 18 hores.

CCOO de Catalunya fa una crida a participar en la manifestació convocada dissabte 26 d’agost a Barcelona  per mostrar el rebuig als atemptats i a la violència, i a favor de la pau i la solidaritat. El lema de la manifestació és #NoTincPor

La manifestació començarà a les 18 hores, i recorrerà la distància que va des dels Jardinets de Gràcia fins a Plaça de Catalunya.

El punt de trobada de CCOO de Catalunya és Metro Diagonal, Davant el Palau Robert, a les 17.30 hores.

CCOO serà a la manifestació perquè estem de dol. Sentim el dolor de les víctimes, de les seves famílies, de les seves amistats, que són les nostres.

CCOO serà a la manifestació per oferir la nostra solidaritat a les persones afectades. Ens posem a disposició per ajudar-les en tot allò que el sindicat té capacitat per fer.

CCOO serà a la manifestació per honorar les persones que aquests dies han ajudat les víctimes i les seves famílies, s’han compromès i han donat exemple de ciutadania i generositat.

CCOO serà a la manifestació portant les veus del sindicalisme internacional, que ens ha fet arribar de manera unànime el condol i el suport. Sabem que el terrorisme, com tantes coses, és un problema global que ens interpel·la a tot arreu del món.

Per això fem una crida a la unitat de totes les persones honrades, de totes les persones solidàries, de tota mena d’entitats i institucions per treballar per la pau i el benestar. Tenim dret a viure en pau i amb plenitud. La pau es construeix, exigeix un treball constant per al benestar, la justícia, la igualtat, la fraternitat, per la llibertat. En aquest treball de convivència es compromet CCOO.

CCOO es manifesta radicalment contrària a les ideologies de l’odi, de l’exclusió, de l’explotació i es compromet a denunciar-les i a combatre-les.

Pau, solidaritat, convivència en la diversitat.

No tenim por.

Clika en l’enllaç per accedir al cartell de la manifestació