CCOO de Catalunya crida a la unitat en el rebuig al criminal atemptat d’ahir i apel·la a la tolerància i el civisme per fer front a les seves brutals conseqüències

CCOO de Catalunya expressa el seu condol pels familiars i amics de les víctimes del brutal atemptat que va sacsejar ahir a la ciutat de Barcelona. La nostra atenció està en aquests moments en les persones ferides que son tractades als hospitals i amb ells van els nostres millors desitjos. Agraïm també les mostres de solidaritat que ens arriben dels sindicats de molts països europeus (Hongria, Escòcia, França…) i també de la Confederació Europea de Sindicats.

Barcelona és una ciutat amb un marcat caràcter mediterrani i internacional que ha fet de la tolerància i de la diversitat les seves principals ensenyes. En aquests moments de profund dolor i consternació no podem deixar d’apel·lar a que sigui la solidaritat, i no la ràbia i el desconcert, la que ens permeti superar aquests moments tan difícils. Les reaccions de caràcter xenòfob que s’han fet paleses en alguns casos excepcionals, no poden distreure l’atenció de la fortalesa que rau en l’enteniment i el respecte mutu que ens caracteritza com a societat i que ha de continuar essent la nostra principal senya d’identitat.