Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, participarà a l’acte de signatura del Pacte Nacional per a la Indústria

Dilluns, 24 de juliol de 2017, a les 11.00 hores, al Palau de la Generalitat, a Barcelona

El proper dilluns, 24 de juliol, a les 11.00 hores, tindrà lloc al Palau de la Generalitat (Plaça de Sant Jaume, 4, Barcelona) l’acte de signatura del Pacte Nacional per a la Indústria (PNI).

Per part de CCOO de Catalunya assistirà el seu secretari general, Javier Pacheco. L’acte serà presidit pel president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i intervindran el Conseller d’Empresa i Coneixement, Santi Vila, i els màxims responsables dels sindicats CCOO i UGT i de les patronals Foment, Pimec i Fepime.

A les 10.50 hores està previst fer la fotografia de grup dels signants, al Pati del Tarongers del Palau de la Generalitat. Per accedir-hi cal acreditar-se a [email protected].

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de juliol de 2017

Agenda:
Dilluns 24 de juliol de 2017
10.50 hores (fotografia de grup); 11.00 hores (acte)
Palau de la Generalitat – Plaça de Sant Jaume, 4. BCN