Els treballadors i treballadores de Finanzauto inicien una vaga a tot l’Estat contra l’ERO

La plantilla intensifica la pressió per frenar la retallada plantejada per l’empresa

Els treballadors i treballadores dels diferents centres de treball de Finanzauto del conjunt de l’Estat han iniciat avui una vaga que s’allargarà tota la setmana per manifestar el seu rebuig a l’ERO presentat per la companyia per acomiadar 192 persones i tancar 6 centres de treball. Amb aquesta mobilització, la plantilla pretén incrementar la pressió en una setmana decisiva per a la negociació de l’expedient.

La plantilla de Barberà del Vallès secunda aquesta lluita i es concentrarà a les portes de l’empresa al llarg de la setmana per demanar a l’empresa que retiri l’ERO.

Us adjuntem la nota de premsa de la federació estatal de CCOO d’Indústria sobre la vaga.