Presentació del Pacte nacional per la indústria

Avui dimecres, 5 de juliol, a les 18.00 hores, a la seu del Departament d’Empresa i Coneixement (pg. de Gràcia, 105, de Barcelona)

Avui dimecres, 5 de juliol, a les 18.00 hores, tindrà lloc una roda de premsa de presentació, per part de la Generalitat i els agents econòmics i socials, del Pacte nacional per la indústria. Es farà a la seu del Departament d’Empresa i Coneixement (pg. de Gràcia, 105, de Barcelona).

Per part de CCOO de Catalunya hi assistirà el seu secretari general, Javier Pacheco. Hi seran també el conseller d’Empresa i Coneixement, Santi Vila; el president de la Comissió d’Indústria de Foment del Treball, Josep Lluís Cabestany; el vicepresident de Pimec, Joan M. Gimeno; la tresorera de Fepime, Roser Moré; i el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros.

El mes de juliol del 2016 la Generalitat, les patronals Foment del Treball, Pimec i Fepime, i els sindicats CCOO i UGT van formalitzar el tret de sortida del pacte. Aquesta iniciativa conjunta ha treballat per impulsar la indústria fent-la més diversificada, innovadora, competitiva a escala internacional i de més valor afegit.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de juliol de 2017