Una nombrosa delegació de CCOO de Catalunya participa a l’11è Congrés Confederal de CCOO

Del 29 de juny a l’1 de juliol a Madrid

Amb el lema #CCOOseMueve , del 29 de juny a l’1 de juliol tindrà lloc a Madrid l’11è Congrés Confederal de CCOO.

Una nombrosa delegació de CCOO de Catalunya, formada per 58 persones i encapçalada pel seu secretari general, Javier Pacheco, es desplaçarà al Madrid Marriott Auditorium Hotel & Conference Center (av. de Aragón, 400, de Madrid) per participar en els diferents debats, que fixaran l’estratègia del sindicat en els propers quatre anys i portaran a l’elecció d’un nou secretari general de CCOO d’Espanya, donat que Ignacio Fernández Toxo arriba a la fi del seu mandat en no optar per un d’extraordinari. A hores d’ara només hi ha una candidatura en la persona d’Unai Sordo, fins ara secretari general de CCOO d’Euskadi. Val a dir que des de Catalunya també hi aniran més delegats i delegades en representació de les diferents federacions que formen el sindicat.

Més informació a Internet: