CCOO considera insostenible la posició que AENA manté en el conflicte dels bars i restaurants de l’aeroport

100% de seguiment en la vaga d’hostaleria de l’aeroport de Barcelona que realitza avui, 27 de juny

La licitació de la gestió de les unitats de la restauració dels aeroports es realitza a través de concursos públics per part d’AENA. Per tant li correspon a AENA fixar l’establiment de les condicions socioeconòmiques que hauran de ser assumides per l’empresa adjudicatària i que figurin en els plecs de concessió.

En aquest sentit, l’afany recaptatori d’AENA en les concessions de l’hostaleria en els aeroports, amb l’objectiu de pujar els canons, està portant una divisió dels punts de vendes en tots els aeroports, una vegada que vagin acabant les dates de les concessions.

Així, els treballadors i treballadores de l’aeroport de Barcelona estaven convocats avui a la vaga que ha tingut un seguiment del 100% de les plantilles.

La sectorial d’Hostaleria de la Federació de Serveis de CCOO valora molt positivament el seguiment que els treballadors i treballadores estan realitzant en el dia d’avui i demana a AENA que la concessió majoritària se segueixi mantenint en les circumstàncies actuals i amb els punts de venda que té en les terminals actuals.

Així mateix, CCOO Servicios convoca noves mobilitzacions per al proper dia 14 de Juliol que afectaran els aeroports de Canàries, Madrid, Màlaga, Alacant o Palma de Mallorca, entre altres, en defensa de l’ocupació i els drets laborals.

Per a més informació:

Ramón González, secretari d’Acció Sindical de CCOO de Serveis de Catalunya. Tel. 676 736 759

Daniel Ortega Lasheras, delegat de CCOO de Serveis a Pans Food Aeroport. Tel. 680 567 697

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya

Barcelona, 27 de Juny de 2017