El sindicalista de CCOO Yasser Saadoune participa al programa ‘Tot un món’, de TV3

Yasser Saadoune, sindicalista de CCOO de Catalunya, ha participat en el programa ‘Tot un món’, de TV3, en el qual explica la seva vinculació amb Girona i la seva integració a la societat catalana gràcies al sindicat i a la seva participació en altres entitats socials gironines.

Yasser Saadoune s’ha redescobert a Girona. Estudiant de ciències al Marroc, s’adona aquí que el que realment l’interessa és el món social, la gent. És el president del comitè d’empresa per Comissions Obreres de l’empresa on treballa. És un dels membres de l’associació ECCIT, que organitza intercanvis de professors marroquins i catalans. I és un dels bastoners de la Fal·lera Gironina. El ball de bastons l’ha ajudat a fer el salt, conèixer molta gent i estimar encara més Girona i la cultura catalana.

Feu clic per veure el programa ‘Tot un món: Drets sense fronteres’, amb la participació de Yasser Saadoune, sindicalista de CCOO de Catalunya