CCOO organitza una xerrada sobre explotació laboral al treball domèstic al Líban

Demà dijous, 15 de juny, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a l’Hospitalet (c/Amadeu Torner, 41)

La Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya, conjuntament amb CCOO de l’Hospitalet de Llobregat, organitza demà dijous, 15 de juny, la xerrada titulada “Experiències en cooperació sindical. El treball domèstic: l’explotació laboral invisible. Experiències al Líban”.

L’acte, presentat per Esther Caballé, directora de la Fundació Pau i Solidaritat, es farà demà, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a l’Hospitalet (c/Amadeu Torner, 41), i hi haurà la presència de Nicolàs Cortés, director del programa de cooperació de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, i Ghassan Saliba, responsable de la Xarxa d’Acció Solidària (XAS), Habitatge, Lluita contra la Pobresa i responsable del Món Àrab de CCOO de Catalunya.

Podeu consultar a Internet aquest dossier informatiu:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de juny de 2017