CCOO i UGT convoquen demà, 14 de juny, una jornada per l’ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials

Concentració a Barcelona a les 12.00 hores davant la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32), i a Tarragona i Girona

CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya han convocat per a demà dimecres, 14 de juny, una nova jornada de lluita i reivindicació per l’ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials, amb la consigna #alcarrer14J.

Després de 3 anys de creixement econòmic, bona part de la ciutadania encara no ha sortit de la crisi i els seus efectes segueixen estant molt presents. Els governs del PP i de la Generalitat i organitzacions empresarials no aconsegueixen evitar que treballadors i treballadores segueixin perdent renda i qualitat de vida.

Per això els sindicats convoquen aquesta jornada. A Barcelona, es farà una concentració a les 12.00 hores davant la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32), amb intervenció dels secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Javier Pacheco i Camil Ros, que atendran als mitjans de comunicació a les 11.45 hores. A més, també s’han convocat altres actes a Tarragona (concentració a les 10.30 hores davant la Confederació Empresarial de la Província de Tarragona-CEPTA, a l’avinguda de Roma, 7) i Girona (concentració a les 11.30 hores hores davant la Federació d’Organitzacións Empresarials de Girona-FOEG, al carrer Bonastruc de Porta, 15).

Més informació a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de juny de 2017

Agenda:
Dimecres 14 de juny de 2017
11.45 hores (declas); 12.00 hores (concentració)
Davant Foment del Treball – Via Laietana, 32. BCN