Jornada per l’ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials

El 14 de juny a les 12.00 h, concentració davant Foment del Treball

CCOO convoca per al proper 14 de juny una nova jornada de
lluita i reivindicació a favor de L’OCUPACIÓ, ELS SALARIS DIGNES I
LA RECUPERACIÓ DELS DRETS SOCIALS.

Després de 3 anys de creixement econòmic es fa necessari alinear aquest creixement amb les necessitats de les persones, ja que la ciutadania encara no ha sortit de la crisi i els seus efectes estan molt presents.

Els governs del PP i de la Generalitat i les organitzacions empresarials amb la seva inacció i amb un degoteig continu de les seves regressives actuacions, pretenen que treballadors i treballadores segueixin perdent renda i qualitat de vida.

És per això que CCOO i UGT hem convocat pel proper 14 de juny, a les 12.00 h, una concentració a Barcelona davant la seu de Foment del Treball a la Pl. Antonio Maura, amb la intervenció dels secretaris generals dels dos sindicats. A més, també s’han convocat altres actes a Tarragona i Girona.

– Per l’ocupació de les persones que no tenen feina i per lluitar contra la distribució cada vegada més injusta de la riquesa.
– Per la pujada de salaris i que es garanteixi el poder de compra de les famílies.
– Pels drets dels empleats públics per negociar els continguts de l’oferta pública d’ocupació i el retorn dels drets perduts en els darrers anys.
– Per restablir la prioritat del conveni sectorial, com a millor garantia per a la defensa de les condicions de treball i per la derogació de les reformes laborals, que han atorgat un poder desmesurat als empresaris en la negociació col·lectiva, de les persones assalariades.
– Per l’increment de les pensions, perquè els pensionistes i jubilats no continuïn perdent poder adquisitiu.
– Per la recuperació dels drets socials i contra les retallades dels serveis públics essencials.

Sobren raons per mobilitzar-nos, estem a l’ofensiva!!!

Feu clic per a descarregar-vos:
– el cartell de la Jornada per l’ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials del 14 de juny, a Barcelona.
– el cartell de la Jornada per l’ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials del 14 de juny, a Tarragona.
– el cartell de la Jornada per l’ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials del 14 de juny, a Girona.