CCOO dona suport a la mobilització dels treballadors d’Iberpotash de Sallent

Avui fan vaga i diverses accions davant la incertesa sobre el futur de la planta

CCOO d’Indústria dona suport a la mobilització convocada avui pel Comitè d’Empresa d’Iberpotash de Sallent/Vilafruns davant la incertesa sobre el futur de l’activitat minera d’aquesta planta. A menys de 25 dies per a l’execució de la sentència que prohibeix nous abocaments al runam del Cogulló, l’empresa no ha buscat cap solució que permeti garantir la continuïtat de l’activitat i dels llocs de treball.

Davant aquest escenari, els treballadors i treballadores de la mina de Sallent avui fan una jornada de vaga de 24 hores. El comitè d’empresa es reunirà amb l’Administració per demanar el suport institucional i li faran entrega d’un manifest en defensa de la mineria i dels llocs de treball.