CCOO i UGT demanen a la Generalitat que la nova llei de comerç respecti la conciliació personal i laboral de les persones treballadores del sector

Concentració dimarts, 6 de juny, a les 11 hores, davant la Direcció General de Comerç de la Generalitat (c/ Puig i Xoriguer, 11-13, Barcelona)

La Llei de comerç, serveis i fires de Catalunya, que està tramitant el Parlament de Catalunya, regula aspectes importants com són els horaris comercials o les obertures als diumenges, que afecten directament en les condicions de treball i vida dels treballadors i treballadores del sector.

CCOO i UGT han fet arribar al Parlament propostes de modificacions de la llei, i davant la seva imminent tramitació al Ple del Parlament i volen demanar al Govern de la Generalitat que siguin escoltades i recollides les demandes de les persones treballadores del sector del comerç.

Per això CCOO i UGT convoquen una concentració de treballadores i treballadors del sector davant la Direcció General de Comerç de la Generalitat (c/ Puig i Xoriguer, 11-13, Barcelona), per enregistrar les seves peticions a l’Administració. Serà dimarts, 6 de juny, a partir de les 11hores: allà, els secretaris generals de CCOO de Serveis de Catalunya, Luis Jiménez, i de la Federació de Serveis, Mobilitat i Consum de la UGT de Catalunya, Carlos González, realitzaran declaracions per explicar les propostes sindicals amb la finalitat que puguin ser incloses a la redacció de la nova llei.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de juny de 2017

Agenda: dimarts 6 de juny de 2017
a partir de les 11 hores