13a Jornada de Previsió Social Complementària

Els dijous 1 i 8 de juny, al matí, a la seu de CCOO a Barcelona

Els dijous 1 i 8 de juny, al matí, l’Àrea de Previsió Social Complementària de la Secretaria d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya organitza la 13a Jornada de Previsió Social Complementària, amb els títols “Futur de la previsió social” (1 de juny) i “Revisió del Pacte de Toledo” (8 de juny). Ambdues sessions tindran lloc a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

Aquestes jornades anuals, a més a més d’interès per a membres de comissions de control de plans i fons de pensions del sistema d’ocupació i representants sindicals, s’han convertit en un punt de referència per totes les persones interessades en la previsió social complementària del sistema d’ocupació, perquès també hi participen entitats gestores, consultors, l’Administració pública, el món acadèmic, organitzacions patronals i sindicals, promotors, partícips, i persones interessades en el segon pilar de la previsió social.

El primer dia (1 de juny) hi haurà l’obertura (9.15 h) a càrrec de Montse Ros, secretària d’Organització i Comunicació i portaveu, Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical, i Jordi Giménez, responsable de l’Àrea de Previsió Social Complementària. Al segon dia (8 de juny) destaca el debat (10.30 h) amb representants de partits polítics: Carolina España (PP), Carles Campuzano (PDeCAT), Sergio del Campo (Ciutadans), Mercè Perea (PSC), Jordi Salvador (ERC) o Aïna Vidal (En Comú Podem).

Trobareu el programa i més dades de la jornada, que es podrà seguir en vídeo per streaming (https://www.ccoo.cat/), a internet: https://www.ccoo.cat/noticia/208435/13a-jornada-de-previsio-social-complementaria

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de maig de 2017