CCOO organitza una jornada per la presentació de l’informe d’Ernest Cañada sobre la precarietat als paradisos turístics

CCOO organitza aquesta jornada per donar una visió global de la precarietat en el sector turístic i promocionar el treball digne com a resposta a la impunitat empresarial. En aquesta jornada CCOO també vol fer present la seva aportació en la defensa dels drets humans i laborals a través de la cooperació sindical internacional que realitza des de la Fundació Pau i Solidaritat.

Ernest Cañada, coordinador d’Alba Sud, presentarà el seu Informe “El treball als resorts tot-inclòs a la República Dominicana: precarietat al paradís turístic” acompanyat de Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya, i de Paco Galván, responsable de la Sectorial d’Hostaleria de la Federació de Serveis de Catalunya. La jornada té el suport i la participació de l’Ajuntament de Barcelona.

Barcelona, 30 de maig de 2017

agenda:         dimecres 31 de maig de 2017