CCOO signa el conveni col·lectiu de ‘contact center’

Major estabilitat laboral

Avui, CCOO, junt a la patronal i altres sindicats presents a la mesa negociadora, ha signat el conveni col·lectiu per a les treballadores i treballadors de contact center a escala estatal, que assegura la major estabilitat laboral de tota la història del sector.

El text no només equipara el percentatge de persones treballadores indefinides amb les temporals, anul·lant així la prevalença dels temporals sobre els indefinits, sinó que a més a més convertirà també a indefinits més de 10.000 treballadors amb contracte d’obra i servei anteriors al juny del 2010, que s’havien quedat en suspens arran de les darreres reformes laborals.

Per reforçar aquesta estabilitat en l’ocupació s’ha creat una borsa d’ocupació per a aquelles campanyes que passen d’una empresa a altra i que dona preferència sobre les noves contractacions.

A més, el sindicat aposta amb aquest conveni per l’increment de la contractació a temps complet establint dos torns en els quals només podran estar assignats treballadors amb jornades a 39 hores.

CCOO valora molt positivament la signatura d’aquest conveni, aconseguit després de mesos de negociació i mobilitzacions en tot el sector.

Barcelona, 30 de maig de 2017