Els sindicats de Correos expliquen les conseqüències de la retallada d’un terç del seu finançament públic

Demà dimarts, 30 de maig, a les 11.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

CCOO, UGT i CSI-F, amb la majoria de la representació sindical a Correos, han traslladat als grups polítics iniciatives per rescatar el finançament retallat i aprovar un pla de prestació del Servei Postal Universal amb la finalitat que el correu segueixi arribant a tots els nuclis de població dels 8.000 municipis del país (a Barcelona, 311 municipis i zones rurals). Els sindicats no descarten la vaga general a Correos si es manté la retallada d’un terç del seu finançament públic a la Llei de pressupostos.

Les organitzacions sindicals han assenyalat que aquesta retallada, a més, llastrarà el compte de resultats de Correos i empitjorarà el servei públic prestat, ja que en reduirà la qualitat, l’extensió i la regularitat. A més, comportarà la precarització de l’ocupació, les retallades de plantilla i drets, especialment a les comarques de Barcelona.

Per explicar aquesta situació es farà una roda de premsa demà dimarts, 29 de maig, a les 11.30 hores, a la sala de premsa de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta), a càrrec de Juana Cerezo Maturana (CCOO), José Feijoó Antoñón (UGT) i Rafael Segovia Serrano (CSI-F).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de maig de 2017